C-uppsats

Jamenvisst, även jag håller på med C-uppsats - iallafall på ett litet hörn! Har nämligen blivit ombedd av Sussi och Emma  att hjälpa dem med sitt projekt. Jag ska fylla i en aktivitetsdagbok - en liten bok där allt jag gör, under 7(!) dagar ska fyllas i..! Gah, varför i hela fridens namn gick jag med på att ställa upp?! =P Nejdå, så himla jobbigt är det faktiskt inte, svårigheten ligger mest i att faktiskt komma ihåg att skriva..! Jaja, nog om det - tillbaks till BK:n!

 

           

Sussi                                    Emma

 

Gruppträningsträffen gick förresten bra, trots att jag inte var fullt så förberedd som jag borde ha varit (det var som tur var inte som andra två heller, haha!)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0