2009-03-16

Skola: Jag ska delta i 4 gruppträningspass och gå på ett par föreläsningar. Utöver det blir det lite basgruppsplugg, sitta med vår gruppträning och kanske skriva lite på BK-rapporten som ska vara inne nästa fredag! =)

 

Relationer: Har ordnat 2 biljetter till förhandsvisning av Marley och jag, så på tisdag kväll blir det mys i biosalongen!

Tror detta är en riktig må-bra-film! Har dessutom fått 7,2 på imdb! =D

 

Hälsa: Har redan hunnit med två träningspass denna vecka (men det första var "bara" sittgympa och räknas knappt!) och sitter och funderar på att hinna med ytterligare ett innan kvällen är slut. Annars är det än så länge bara power + step på tordsag som är inplanerat, men känner jag mig själv rätt kommer det bli några pass utöver det! =D

 

Övrigt: På lördag är det Goldfever, hoppas det blir PARTY!! Ska försöka styra upp biljettköp imorgon på lunchen, innan alla som har massagekursen får för sig att dessa två saker inte går att kombineras (vilket dom självklart gör, så få inga dumma idéer nu Sofie!!)

 

Detta kanske kan bli en bra outfit? =P

 

Det här kommer bli en BRA i vecka!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0