2009-03-11

Jaha, så var det officiellt - jag var en MAN i mitt förra liv!! Var iväg och tränade förut, svettades ju som aldrig förr - en stoor pöl på linnet, och runt omkring min plats, på golvet, kunde man se en massa små blöta prickar. Nog för att passet heter SweatStep, men hallå! Men jag tror som min bror - svettas man mycket beror det på att man är vältränad!! Pannband måste nog införskaffas - för er som inte vet det: svett i ögonen svider!!

 

Hur som helst.

Det börjar dra ihop sig mot lite pluggande igen. Det har ju som sagt varit väääldigt lugnt på den fronten i tre(?) veckor nu, men i måndags satte vi alltså igång med basgrupp igen, så nu är det åter böcker som gäller! Satt förresten idag med Jill och Markus och planerade gruppgympa-passet som vi ska hålla i. Kom hem på ett sånt himla bra humör att en i korridoren frågade vad jag gjort. När jag förklarade att jag precis pluggat gav han mig en tvivlande blick, skakade på huvudet och gick in till sig, HAHA! Vi bildar en himla skön grupp iallafall! Jag jillart (hahahahahaha)!

 

Det var för övrigt Jill jag tränade med, så nu har jag två träningskompisar - tjohoo!! Funderar på att gå upp tidigt imorrn och trampa ner till yogan kl 7.30. Kommer nog ställa klockan, men vi får se om jag går upp eller inte. =P Fiefie har ju bjudit med mig på power och step på lunchen, så det kanske blir det istället, istället för både och.. Så oavsett hur jag gör med yogan kan jag känna mig duktig, det är ju himla bra! =D

 

Nej, nu håller det visst på att bli ett sånt där långt inlägg igen, bäst jag slutar! Bäst att ladda inför Grey's!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0