Utan mobil..

..i två dagar försmäktar jag i på denna ort..! =S

 

Japp, nu har detta hemska hänt även mig - jag har slarvat bort min mobil!! Det är sjukt hur handikappad man blir utan den, alla telefonnummer, alla som antagligen försöker få tag på en (yeah right.. =P) och alla ens påminnelser och bra noteringar.. *suck* Tur att man bor hos mamma och pappa så att man åtminstone har en hemtelefon att ringa ifrån, utan det vore jag ju helt lost!

Så alla ni vänner som läser bloggen, ni kan väl dra iväg ett mess mail med ert nummer, så att jag åtminstone har det när jag väl skaffar en ny mobil..!

 

Nej, nu är det dags att hoppa i träningskläderna och puttra iväg på mopparna in till gymmet, jag och Lina har bokat träningsdejt!

 

Håll tummarna för att min mobil dyker upp snart!!

 

*out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0