Stockholm

Så har man tillbringat de senaste dagarna i storstaden då, har varit väldigt trevligt! Många skratt, mycket mys och tv, och så spelade vi faktiskt fotboll också, tror minsann jag imponerade lite på grabbarna! =D

 

Idag bar det återigen av hem till Krillehôlan och päronen.. På vägen hem fick jag ett himla trevligt samtal från Silva som undrade om jag ville åka på solsemester med henne v 34-35 - OM JAG VILL!!!! =D =D =D =D =D Kommer bli så jäkla najs! Du, jag, sol, bad, lite alkohol och bara softa! Mmmmm.....!

 

Nu blir det grannfedjen och sen Steig Larssons sista (Sussi, den är ok men fortfarande inte så sjukt spännande som du försöker inbilla mig.. =P)

 

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: sussi

haha, du kan inte ha kommit långt i sådana fall! :P

Köpte 4 nya böcker idag som jag ska börja plöja, uppdaterar dig i hur bra dom är! Saknar dig! pusspuss

2009-06-12 @ 19:48:16
URL: http://breathofspring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0