Ledig

Guuud vad det är skönt att vara ledig!!

Har inte varit uppe ur sängen tidigare än kl 11 någon av de gångna tre dagarna! =D

Och dagen till ära har jag just inget planerat, ska bara ner på stan och handla lite, sen träna och så softa med Lina och lite hemmagjord Sushi! Vem vet, det kanske till och med bär av ner till Statt för att festa med alla nyblivna arbetslösa ungdomar, haha!

Sofie - lyssnade förresten på låten, riktigt najs! Uppdaterar dej om jag springer på nån annan vi kan peppa till!! =D

 

Amöba och apa

 

Nej, nu ska jag ta och testa spikmattan! =S


Kommentarer
Postat av: SOfie

hahaha., oj de va länge sen jag läste här!! ;) nu såg jag svaret!! Kalasbra!! =) Skaffa ny mobil, jag saknar pepp sms!!!!

2009-06-16 @ 23:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0