Hemma i Hôla..

Japp, nu är det faktiskt sommarlov på riktigt! Efter en massa kånkande på väskor (3 stooooora och lika många normalstora) är jag äntligen (?) hemma i Kristinehamn - det betyder att det nu officiellt är lov!

 

Men redan imorgon bär det av mot nya vyer, nämligen vår kära hufvudstad! Här kommer det mysas, turistas och bara njutas i dagarna 3 (eventuellt 4 - Sussi, hur blir det?), kommer bli så himla härligt!

 

Dagen har tillbringats med att umgås med Lina och Kakan, blev både tacos, IKEA, Mio, Systemet och en himla trevlig bilresa innan vi skildes åt - kommer bli en najs sommar!! =D

 

Nu blir det föräldramys!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej det var inte den jag menade men den sköna bönan är kvar ännu! Snart är det dags! Jag börjar på måndag ja så jag hoppas nästan dom inte ringer nå mer i veckan haha. kram

2009-06-08 @ 22:19:19
URL: http://givenew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0