Bröllop, plugg och SOOL!

Japp, i lördags var det dags - en gammal örebrovän gifte sig! Hon var så himla vacker! Tyvärr hade hon feber från det att jag kom på fredagen tills dess att jag åkte hem på lördag kväll stackaren.. Men hon skötte det fint iallafall, så nu är hon Fru Saladin (eller ja, egentligen inte eftersom hon inte bytte namn, men ändå...)

Här kommer några bilder:

Bröllopsparet Kicki Baltkvist och Ahmed Saladin

 

Här är jag och min vän Silva vid bröllopslunchen

 

Var bara tvungen att lägga upp den här också, visst är han söt??

 

 

Innan och efter det har det mest blivit plugg, eller ska jag säga försök till plugg, haha!

Är ju onekligen lite svårt att plugga när det är 25 grader, strålande sol och väldigt när till en skön gräsmatta! =D Men men, kommer nog gå ändå.. Men ni kan väl hålla tummarna för mig, just in case? ;P

 

 

Jag har förresten äntligen hittat en födelsedagspresent till min bror (som fyllde år 19 januari), visst är jag en bra syster?? Men det är okej, jag är förlåten - jag har nämligen inte träffat honom sen i julas, så jag har inte haft någon möjlighet att ge honom någon förrän nu när jag kommer hem..! Så det så!

 

 

Nej, nu ska jag ta en kall dusch, behövs efter 5 timmar ute i stekande solsken! =)

 

Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0