Träning, benhinnor och en sjusovare..

Gårdagen gick minst sagt i träningens tecken:

 

Klockan nio stod jag, efter en springtur, redo för att möta Lina och hänga lite på gymmet. 10 över nio syntes fortfarande ingen Lina in, tänkte att hon var sen som vanligt så jag gick in och pumpade lite i 45 min och löpte sedan hem. Fortfarande ingen Lina. När jag ringde henne svarade hon yrvaken att hon försovit sig, hahaha! Tror nog det var latmasken som slog till jag..! ;P

 

 

Dagen tillbringades sedan till att försöka hitta mina inlines och fotoalbum (tomma som ska fyllas med Thailandsbilder), men båda delarna var totalt försvunna..! =( Jag övergick därför till att ligga lite på spikmatta, lösa korsord och sen åkte jag till biblan för att leta rätt på lite böcker om hur man kan rehabilitera akillessenetendinit (senhinneinflammation i hälsenan), för att kunna ge min bror lite tips.

 

På kvällen blev jag rastlös, så tog mig ut på ytterligare en löparrunda, denna gång lite längre - 7 km (3+3 förut).

Dock blev mina ben väldigt arga på mig för att jag sprang på asfalt, så min benhinneinflammation vaknade till liv igen, värre än någon gång tidigare.. Får nog ta och kolla i de där böckerna hur man ska behandla det också, när jag ändå är i farten menar jag.. =P

 

 

 

 

Nu blir det sjukgymnastik-läsning ute på altanen innan det bär av (på cykel!!) till gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0