Snacka heldag.. och bildkavalkad!

Som sagt, idag har jag jobbat 7-21.30 och tro mig, det känns.. Är lite småtrött nu, men snäll som jag är lägger jag upp några bilder från gårdagen ändå..! =)

 

 Jag bakar tårta!

Jag gör min allra första tårta, någonsin! (det ni!!)

 

 

 

3 liter jordgubbar blev inköpta enbart till detta högtidliga tillfälle.

 

 

Kunde ju inte låta jordgubbarna vara den enda garneringen..! =P

 

 

Slutresultatet!

 

 

Sen var jag ju tvungen att testa om kameran verkligen var vattentät..!

 

 

Mina kära föräldrar på födelsedagsmiddagen.

 

 

Visst är vi en mycket fotogenisk familj? =P

 

 

Ja, skål och tack för en trevlig födelsedag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0