Släktträff och flagga på halv stång

Gårdagen spenderades med släkten nere i Gullspång, blev mycket spelande och ätande - kubb, kaffe och kaka, kort, sill och potatis, ljugarburk, korv, kinayatzy, fläskkotletter... Ja, ni ser mönstret..! Men det var himla trevlig, tack allihop!

 

Imorse ringde klockan 5.45, var seeeegt att gå upp. Jag tyckte så synd om mig själv att jag fick ta bilen till jobbet. Snäll jag var va?

Det första jag fick göra var att gå ut för att hissa flaggan. Till halv stång. Men det var nog lika bra, skönt, men lite ledsamt ändå. Fick allt en liten tår i ögat.

 

Kl. 16 fick jag äntligen gå hem och väl hemma slog tröttheten verkligen till. Tänkte att det vore korkat att gå och lägga sig och sova, så jag tog med mig spikmattan till sängen, ställde klockan på 30 min och lade mig för att filosofera över livet. Jag somnade efter 2 minuter. =P

 

Annars händer inte så mycket. Niclas har slutat jobba i Norge, har åkt hem till Spillan för ett par veckor nu. Hoppas vi får tid att ses snart, vore härligt! Kanske lyckas få till någon liten resa någonstans? Vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0