Oslo!

Håller på att packa för fulla muggar, har redan fyllt en resväska och snart en gigantisk handväska också, känns bra! =D

 

Dagen har varit riktigt najs, jobbat 7-16, men mellan 13-16 kollade jag på film (Åsa-Nisse, det ni!) och ritade med några av mina sötnosar, var skitkul! Jag gillar mitt jobb..!!

 

Sedan bar det iväg till Nautilus (där jag för övrigt inte behöver betala 25:- i badavgift varje gång, och där det inte sitter någon i receptionen på hela sommaren (eller ja, några veckor iallafall) så om någon Khamnare vill träna gratis, passa på!!) och en timme på konditionsmaskinerna.

 

Efter det blev det en tuff cykeltur hem där jag fick trampa på som en galning för att inte tycka att det var kallt (10 min extraträning, ja tack!) och därefter kom jag hem till en otroligt god kantarellsmörgås! =D =D Mamma och pappa var ute i skogen idag och plockade, så ljuvligt gott!! Men tydligen har pappa gått och tröttnat(!!) på kantareller, så dom förvarnade mig om att jag kommer få "offra" mig och ta hem massor till Linköping när jag ska dra tillbaks dit..! Jag klagar då INTE!

 

 

 

 

Och nu så packar jag som sagt.. Imorrn bitti ska jag och mamma ut på morgonpromenad, sen blir det frulle och därefter borde det vara dags att åka mot Niclas och Oslo! Ska bli sjukt kul, och för att inte tala om TREVLIG och MYSIGT!! <3

Kondomeriet på Karl-Johan står tydligen på schemat, sen får vi nog improvisera.. kommer tydligen bli en massa regn, regn, regn.. så om vi har riktig otur får vi la tillbringa dagarna i soffan/sängen och titta på film och mysa, stackars oss..! =P

 

 

 

 

 

Vi hörs till helgen igen, ha en bra vecka allihop - det ska jag!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hade ni tur med vädret då? Så att det regnade? ;P

2009-07-08 @ 23:06:38
URL: http://givenew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0