Mobil!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått tillbaks mitt SIM-kort, nu kan ni ringa och messa mig bäst ni vill! Ahh, nu kan livet återgå till det normala igen.. =P

 

De senaste två dagarna har spenderats i mina underbara tjejers lag, med lite alkohol, mycket snack, sol och bad.. Kan det bli bättre?? =D Ni är bäst!

 

På tisdag åker jag till Norge och hälsar på Niclas, ska bli såå härligt!! Trodde det skulle dröja åtminstone 3 veckor till innan vi skulle kunna ses, men som en liten trevlig överaskning var Niclas faktiskt ledig flera dagar nu till veckan, och jag kunder byta bort de pass som jag hade! JAG LÄNGTAR!! =D

 

Idag blir det nog mest att softa, vore ju iof bra om jag kom iväg och tränade nånting iallafall, speciellt med tanke på gårdagens födointag: pizza, chokladkaka (var bara tvungen att testa marabous nya sommarsmak!!) och kladdkaka..! =D Men till mitt försvar vill jag bara säga att jag inte åt så mycket.. Typ.

Nä, måste nog hoppa i löparkläderna och ta ett varv ändå.. =/ Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0