Hemma igen

Som tröst för att jag var tvungen att avsluta en underbar vecka i Oslo gick jag in på godislagret och handlade en stoor påse med snask så fort jag kom hem till stan. För det var jag värd!

 

Veckan (eller jaja, dagarna) var helt underbara, kunde inte ha önskat mig en härligare tid. Blev som utlovat kondomeriet (shoppade just inget, ledsen att göra er besvikna.. =P), en tripp längs Karl-Johan, en glass på Akers brygga, en tur ut till Huvedöjn (eller hur tusan det nu stavas..), 3D-bio, xbox-spelande och en massa massa mys! Som sagt, kan inte bli bättre än så!

 

Jag tycker om min pojkvän. Väldigt mycket.

 

Idag har jag varit rätt duktig. Tränade genom att hoppa hopprep - i 45(!!) minuter! =D Avslutade mitt träningspass med armhävningar och dips, fatta hur sjukt dålig jag har blivit på det, väldigt stor skillnad mot när man fortfarande var handbolls-aktiv och faktiskt gjorde några armhävningar titt som tätt.. jaja, dags att komma igång med dem igen antar jag! För er som vill ha koll på er egen (eller varför inte min?) träning, bli medlem på shapelink.com. Riktigt skoj sida, man kan utmana sina vänner, hålla kolla på hur mycket man själv tränar i förhållande till andra, ställa frågor och läsa forum.. =) I like it!

Vid 15-tiden började jag jobba, och det flöt på smidigt ända till jag slutade kl 21, redan 30 min innan officiellt avslutad arbetsdag, tack och bock!

 

Nu blir det lite telefonsamtal innan det är läggdags, imorgon blir det till att möta Lina på gymmet kl 9.00. Nu blir det hårdträning resten av sommaren!!

 

PS. Bilder från Oslo kommer så snart jag fått dom mailade till mig.. =P 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en trevlig tripp du haft :)

2009-07-13 @ 20:41:45
URL: http://givenew.devote.se
Postat av: Jenny

Haha antagligen så var det så :P Sorry! Som det känns nu känns det som att jag aldrig blir frisk. Har en jävlig förkylning. Men tror jag är kry till på fredag i alla fall. Men jag ska försöka krya på mig! Kram!

2009-07-13 @ 20:47:05
URL: http://givenew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0