Grattis!!

Grattis Johanna till lilla Tyra-Lisa!! =D Hon är jättefin!

 

Men det är nästan så att man blir lite mörkrädd, tänk om jag också vore trebarnsmor redan? Ojojoj, skulle inte riktigt stämma med mina planer. Vill ju gärna vara färdig med plugget, ha fått fast tjänst och en stabil pojkvän först.. Men det är ju jag, tur att vi alla är olika för hon har en underbar familj och verkar genuint lycklig! =D

 

Annars händer inte så mycket. Idag har jag masserat min bror och hans sambo, tror dom blev nöjda! =) Just nu sitter jag och tittar på när pappa(!!) lagar lite lunch, klockan 15 blir det jobb. Oladdad, men snart är det bara två veckor kvar, ska bli skönt att få vara lite ledig!

 

Kanske lyckas hitta någon sista-minuten-resa till solen, vore inte helt fel!!

Jag kanske ska ta och kika lite..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0