Låtsassambo och födelsedag

Japp, så ser det ut idag! Igår blev jag låtsassambo (nej det är nog inget riktigt ord) och jag stortrivs med det! Känns verkligen härligt att veta att någon väntar på en därhemma när man cyklar hemåt i motvind och snöslask, I like it!

 

Och så fyller ju storebror år idag, 27 gamla gubbår blir han.. Undrar om han fått åldersnoja än? Själv har jag ju haft en släng av det sen dagen efter jag fyllde 20..=S

 

Första skoldagen är dessutom avklarad. Kändes himla skönt att starta med en soft dag, lite information om vad terminen komme rinnehålla samt att få träffa nya basgruppen.. Känns som att det kommer bli en skön grupp, men med risk för konflikter mellan framförallt mig och en annan person, får vara lite försiktig med det!

 

Annars.. tjaa, kom hem, tog en tupplur.. hade planerat sova i 20 minuter, ställde larmet på en halvtimme och sov i en timme, bra jobbat! Som tur är har jag inget viktigt planerat för dagen, så ingen skada skedd!

 

Planerna för resten av dagen ser ut som följer:

1) ringa brorsan och gratta på stora dagen

2) skriva brev till min lilla fadderdotter nere i Gambia, så att jag kan skicka det med mamma och pappa när dom åker ner och hälsar på

3) skriva brev till en vän

4) höra av mig till Christel och säga hur många i klassen som vill ha böcker

5) mysa med sambon =D =D =D =D

och slutligen:

6) kolla handbollen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0