Kl. 11:11

Någon tänker visst på mig? För det är väl så man säger, att om man råkar titta på klockan när den bara visar likadana siffror (typ, 1:11, 2:22, 11:11 och 22:22) så är det för att någon tänker på en.. Eller är det för att någon tycker om en? Jaja, sak samma!

 

Om ungefär tre timmar kommer Lina!! Och innan dess har jag tänkt hinna ut på en löparrunda, ringa Christel och fixa med bokbeställningar (skolböcker, inget kul tyvärr) och sätta upp min nya väggkalender (+ helst fylla i den, får väl se vad tiden räcker till). Min plan var från början att starta med springturen, men dels snoozade jag lite för länge (som vanligt) och sen så råkade jag käka lite för mycket för att det skulle vara springvänligt till frukost.. Så nu får jag snällt vänta tills maten lagt sig lite! Jag har förresten vaknat med halsont två mornar i rad.. Men som sen går över lagom tills jag ätit frukost. Det måste innebära att jag inbillar mig, eller hur? Jag har nämligen som regel att jag inte får träna om jag har ont i halsen, allt sedan en handbollskompis tränade med halsont och fick hjärtproblem - inget jag vill vara med om..!!

 

Förresten har jag ett par recept jag ska skicka till Camilla. Tänkte först skriva över dom till datorn och maila istället för att posta, men insåg hur korkat det var när 1) det skulle leda till merjobb för mig själv, 2) Camilla älskar att få brev och 3) om man skriver brev till Camilla är chansen stor att man får ett tillbaks, och jag tycker också om brev!! =D

 

Nej, nu är det bäst jag sätter igång med kalendern och bokbeställningen, så att jag åtminstone får nått vettigt gjort ifall tiden skulle rinna ifrån mig och jag msåte ställa in min springtur..!

 

Vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0