Inspirerad!

Jaa, man blir lätt det såhär när man är helledig i drygt en vecka. Båda tentorna blev ju, trots stor tentaångest och många tvivel, godkända så nu står jag inför en veckas frihet utan någonting vettigt inplanerat!

Jag har i och för sig tänkt göra fint i min lägenhet, har redan köpt tyg och sytt (för hand!!) nya gardiner, köpt lite ljusgrejer och mattor också! Har tänkt ta mig ner på stan alldeles strax (ville bara inviga bloggen först) för att inhandla lite mer prylar. Nån som har något tips på snygga orangea (vilken ful stavning, ska det verkligen vara så?) och gröna saker man kan använda? =D Låter ganska skrikigt och fult, men jag lovar - det är riktigt najs, sprider en vårkänsla i hela rummet!!

Ringde precis Lina förresten, hon ska komma och hälsa på imorgon!! =D Så kul! Kommer säkert bli både shopping, fest och god mat - lovely! Tyvärr har både Camilla och Louise tentor att plugga till, annars hade dom också kommit med.. Men vi kommer ha så sjukt kul ändå!! =D

Jag vill förresten passa på att tacka Sofie för inspirationen till att börja blogga.. Jag kommer antagligen framförallt skriva om vad som händer, men säkerligen också om lite smått och gott som rör sig i min, ofta förvirrade, lilla skalle.

Nu är det som sagt dags fortsätta med inredningen - MOT STAN!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Själv tackar jag för ännu en favorit att läsa!!

2009-01-12 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0