Fest

Nu ere fest!
Sitter hemma hos Sofie-fie och dricker upp det sista av mitt rödvin, har haft en himla trevlig kväll med pyramiden och ölspelet (inkl. jag-har-aldrig och sanning-och-konka), var riktigt trevligt att få reda på saker kring klasskompisarna, hehe* varåsgod Marcus!)

Imorrn blir det antagligen (om jag orkar upp) nollympiad med Nollan och klassen, sen blire fest igen! Om jag inte orkar upp blire mys med sambon, kanske lockar liiiiiite mer.. =P

Hur som helst, nu är det nog bäst att vi beger oss beger oss till HG!

Puss och Kram

PS. har precis lovat att ta hand om Fie-foe, ojojojoj.... Stackars henne, ;P

Hoppas du klarar dig tills imorrn!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0