Utmaning

Blev inspirerad av en kompis blogg - hon hade blivit utmanad av en vän, och utmaningen löd:

 

* Gå in i mappen mina bilder


* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen


* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den


* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.

 

Här är en bild på min kära vän Linas pojkvän (som jag för övrigt kallar min vän också) Fredrik när vi är ute och bowlar i Kristinehamn tillsammans med Lina, Louise och Daniel. Bilder är drygt ett år gammal =)

 

Jag utmanar:

Sofie

Rasmus och Kristoffer

Lovisa

Lotta

Jenny

Camilla

 

Kör hårt!


Kommentarer
Postat av: FIFFI

Tack för utmaningen!!haha , rätt kul måste jag säga, det väcker fina minnen!

2009-02-18 @ 20:37:46
Postat av: Jenny

Bilderna på bloggen eller vad? Jag har bara 2 bilder hahaha ;P Vad händer om jag inte lyder din utmaning då?? Och DU! Kommer du tillbaka till Tapiren i sommar eller?? Kram

2009-02-18 @ 21:54:17
URL: http://thrice.devote.se
Postat av: Camilla herself

Kul att du gillade den Soffi! Och Jenny - nej, av bilderna du har på din dator, inte bloggen! =D Ska ringa Cecilia idag, har jag tänkt, så håll tummarna för att hon fortfarande vill ha mig!



Nu ska jag iväg för att få lära mig lite om hygien!



Kram kram

2009-02-19 @ 09:21:11
Postat av: Jenny

Dom borde ju ringt dig tidigare tycker man och frågat. Men jag ska hålla tummarna för att vi får jobba ihop i sommar igen :D

2009-02-19 @ 20:13:33
URL: http://thrice.devote.se
Postat av: Camilla igen

Fick tag på henne idag, tydligen hade hon ringt många av oss som jobbade förra sommaren, men när hon hade pratat med nån om att hon tänkte ringa mig hade hon fått som svar att jag sagt nått om att jobba med det jag pluggade till.. Så hon lät bli att ringa, och nu är alla platser inför sommaren redan tillsatta.. Nu är det väl bara att hålla tummarna för att nån ny liten snorunge blir skraj och hoppar av, haha! Håll tummarna för mig!

2009-02-19 @ 23:46:47
Postat av: Jenny

Hon borde väl ringt och fråga i alla fall tycker man. Ja en får hoppas det hehe!!

2009-02-20 @ 06:10:26
URL: http://thrice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0