Systemmyndig!

Japp, lilla Sofie har äntligen blivit stor - grattis på 20-årsdagen vännen! Och tack för tårtkalaset, det var riktigt trevligt!

 

Annars då? Jo, har ju gått och blivit ensambo igen.. Känns väldigt tomt, tänk att man kan bli så van att bo ihop med någon på bara två veckor! Måste vara för att vi trivdes så himla bra ihop! =) Tur att jag bor i korridor så att jag ändå har lite folk som jag kan trakassera när jag blir lite för ensam!

 

På torsdag kväll blir det förhoppningsvis en ny vinprovarkväll med Johni och Lotta, kommer isåfall vara i Lottas nya lya in the ghetto, spännande! =P

På fredag kommer N tillbaks från praktiken, så då blir det lite mys (med andra ord skruva ihop möbler i hans nya lya), och sen på helgen kommer pärona och hälsar på, ska bli riktigt skoj! Men tyvärr innebär det att jag måste banga födelsedagsfesten.. Känns sådär, tror dom kommer få så jäkla kul!! Men men, blir nog kul men mamma o pappa också..!

 

Nej, ikväll har jag lovat mig själv att försöka komma i säng tidigt så godnatt allihop!


Kommentarer
Postat av: Fiffii

Äh, du kom på den riktiga dagen! TACK för det =)

2009-02-02 @ 23:29:30
Postat av: Sussi

snyft jag vill oxå umgås med er och ha vinprovarkväll... tur att det bara är 30 + några dagar tills jag är hos er. Hemlängtan! PUSS

2009-02-03 @ 15:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0