Musik och plugg

Sitter här och sliter (njaa, tycker egentligen det är rätt kul!) med basgruppsarbetet och lyssnar på riktigt härlig musik, tänkte att ni kanske ville veta vad jag lyssnar på:

  • Plain White T's - Hey there Delilah
  • Chris Brown - With you, Kiss kiss
  • Pink - So what
  • Usher - In this club och Confessions
  • The beach boys - Barbara Ann (ni som var med då Latex mötte Medsex vet varför! =D)
  • Mr Big - Wild world och To be with you
  • Håkan Hellström
  • Rihanna - Take a bow
  • Lars Winnerbäck
  • Jennifer Saunders - Holding out for a hero (kära minnen från vårt eminenta Latex-gyckel!)
  • Lasse Lindh
  • Vincent - Don't hate me
  • Israel Kamakawiwo'ole (fatta stavningen!!) - Somewhere over the rainbow
  • Rufus Wainright - Halleluja
  • Kid Rock - All summer long
  • Kate Perry - I kissed a girl
  • One Republic - Stop and stare
  • Lifehouse - Hanging by a moment

...och en massa, massa mer...! Med detta sagt kanske ni förstår att jag är lite av en allätare, i listan finns ju både nytt och äldre, rock, pop, ballader, svenskt och utländskt....  Appropå utländskt, ett tag lyssnade jag faktiskt på fransk reggae! Haha, det ni!

Ja visst ja, plugg var det visst som stod på "att-göra-listan"!

Jag kanske tittar in om en stund igen! Kram

 

PS. Jag har fått komplimanger för hur bloggen ser ut och mitt tips till er som vill efterlikna den är ganska avancerat... Klicka på "design" och välj stilmallen "travel".. KLART! Haha! =P Lycka till! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0