McKey!?

Hur kunde hon vinna? Analiegh (eller hur hon nu stavar) är ju mycket bättre..! Och varför var blogg.se tvungna att ha den nyheten på sin startsida, jag har ju inte ens hunnit se finalavsnittet än ju! *suck* Jaja, så kan det vara ibland! Inte för att jag är någon top-model-fantast, men nu har jag råkat sitta vid tv:n när de senaste 5 avsnitten gått, så jag har ju hunnit bli lite insatt och intresserad..

 

Verkar ändå bli en skön dag idag, schemafri hela dagen så jag har planerat in basgruppsarbete, träning, kanske lite matlagning.. Varför inte lite BK eller älderapport också?  ..när jag ändå är igång, så att säga..! =D

 

Imorrn blir det inflyttningsfest hos David och Lovisa, ska bli riktigt kul!! Och sen på lördag blir det antingen en ny inflyttningsfest eller kravall, har inte riktigt bestämt mig än.. Nån som har koll på vilka i klassen som ska gå? Det lutar iallafall liite mer åt kravall-hållet, vore ju kul att festa loss ordentligt med lite sjukgymanster, var ett tag sen sist!

 

Åh! Nu kom Mika - Grace Kelly igång på mediaspelaren, haha vilka minnen! Festerifester, vanliga fester, resan hem från Linkan inför sommaren, N... Ojoj, nästan så att jag blir sentimental! =) Fast på ett väldigt bra sätt!

 

Jag har förresten tänkt på en sak.. Trots att jag sagt att jag inte ska ta upp något vettigt blir jag ändå lite sugen på att ha nått riktigt intelligent inlägg (skratta om ni vill, men jag tror faktiskt jag klarar av det, haha! ;P).. Hur som helst har jag lite problem med att komma på ämnen, ni kanske har några förslag?

 

Dags att borsta tänderna och starta dagen, eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0