Måste det verkligen stå något här?

Vilken intetsägande dag det har varit.. Visst, den började kalas med sol och härligt väder, men sen kom en väldigt platt föreläsning (återigen om sånt jag redan läst, blä), sen en tråkig lunch (iof god mat, men ändå), efter det en seeg basgruppsträff (där jag dessutom fick huvudvärk), sen hem, ta en tupplur, trögplugga, slöträna och här sitter jag nu.. Dessutom saknar jag N idag.. Men det är klart, såna dagar måste man väl också ha antar jag..!

 

Pärona var iallafall här och hälsade på i helgen, det var mysigt! Och så fick jag möjlighet att fräscha upp mina massagekunskaper, två gånger dessutom, haha! Men det var dom värda efter att ha släpat en massa saker hemifrån ända hit till mig i Linkan! På lördagkvällen gick pappa och kollade in whiskeymässan, medan jag och mamma tog en promenad till meddo för att sola, var himla skönt! Jag fick dessutom äntligen ändan ur vagnen (eller vad man nu säger) och skrev brev till min lilla faddertjej nere i Gambia! M o P åker ju dit nu på måndag, och då kan det ju vara kul att lämna fram det! Dessutom inhandlade jag och mamma lite presenter till våra små barn, halsband och hårklämmor, kläder och diverse annat småplock blev det tillslut, hoppas dom blir glada!

 

Mitt 7-åriga fadderbarn!

 

Fick dessutom en liten stund med N både i fredags och i söndags, men sen var det dags för honom att återigen dra ner till Jönkan (hans påhitt, inte mitt =P). Känns förvisso helt ok, vi kan ju höras lite när som helst på dagarna, och dessutom kommer han hem nästan varje helg, så det är ju långt bättre än vi hade det i höstas!

 

Nu blir det kvällsmat - nudlar med bönor (och kanske lite tonfisk om jag lyckas leta fram nån sån!)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0