Härlig kväll!!

Efter skolan promenerade jag hemåt med Markus i släptåg, vi satte oss och tog fram förslag på en massa låtar vi kan tänka oss använda till cirkelträningspasset vi och Jill ska hålla i, skoj skoj!

 

Några timmar senare möttes vi upp igen, denna gång med Kristoffer och iförda löparkläder. Upp till campushallen i en jäkla fart (eller ja, gick väl inte så himla snabbt egentligen, men fick ingen uppvärmning så mina luftrör var lite sura på mig resten av kvällen..) och sen spenderade vi dryga timmen ihop med lite annat folk från klassen på discogymmet! =D

 

Efter löpturen hem var det bara att hoppa in i duschen och sen knata hem till Markus för en himla trevlig pokerkväll, som jag nästan vann, hehe! Grattis till Johan som tog hem potterna på 80+80 kr! Bra jobbat!

 

Runt midnatt blev det dags för hemgång och efter ett halv glas vin och lite tv-tittande lade jag mig i sängen och slocknade som ett ljus, härligt!

Så, kort sagt, gårdagen var en bra dag! =D

 

Idag/ikväll blir det eventuellt tv-spels-kväll hos Kristoffer och Rasmus, får se om det suger i socialtarmen eller om jag hittar på nått annat trevlig.. Skulle ju inte vara helt fel med en liten spa-kväll, ni vet lite ansiktsmask, måla naglarna, göra hårinpackning.... =) Jaja, det spôrs!


Kommentarer
Postat av: Sofie

spôrs???

2009-02-22 @ 11:44:55
Postat av: Anonym

Hahaha, japp! "visar sig" fast på värmlandska! =D

2009-02-22 @ 13:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0