Godmorgon!

Gårdagen var en bra dag!

 

Startade med sovmorgon (hoppade över 1a föreläsningen, var helt klart ett bra val!), sen fick vi en soft föreläsningen om hygien i vården.. Ok, ok, inte så himla skoj dag so far, men SEN! Efter lunch hade vi pedagogikseminarium och det blev himla lyckat! Min grupp höll i det, och ämnet till ära försökte vi vara så pedagogiska som vi bara kunde - varvade 10 minuters "föreläsningar" men aktivering, bland annat skulle tre personer lära sig en rörelse. En av dom fick bara lyssna, en fick bara läsa och en fick bara se, kul experiment va? Klassen fick förutom det skapa några rollspel och ta ställning till några påståenden.. Allt som allt var det ett riktigt lyckat seminarium!

 

På kvällen bar det iväg ner mot stan, Missionskyrkan för att vara specifik, för att lira lite füssball (eller hur man nu stavar) med andra sjukgymnaster - alltid lika kul med våra idrottstorsdagar, synd bara att jag är rätt kass i just fotboll.. Men nästa gång ska vi tydligen ha ett aerobicpass, kommer nog gå bättre!! =D

 

Efter fotbollen var det bara att knata hem, hoppa in i duschen och sen fortsätta kvällen hos Jill med lite film och mys. Smala Sussi blev det, änna så jag blev lite sentimental! Jag menar, min familj pratar ju faktiskt så, haha!

 

Nu är det dags att trampa iväg till skolan - ska visa hur stark jag är (har färdighet i muskelstyrka) och sen ska vi få vår introduktion i ledundersökningar. Sen är det helg!!

 

Mors!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Ni var kalasbra!! =)

2009-02-21 @ 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0