Fettisdag

..tur för mig att jag inte gillar semlor! När jag vaknade i morse var nämligen en av de första sakerna jag hörde på radion att en semla innehåller 500 kcal!! Eftersom jag inte gillar mandelmassa (är ju gjort på bittermandel, hörs ju redan på namnet att det smakar päckel!) har jag, de få gånger jag ätit semla, tagit bort det men efter att ha insett hur tråkigt det är att äta bröd med grädde gav jag upp..! Därmed inte sagt att jag inte äter andra godsaker istället, haha!

 

Funderar på att styra upp lite pluggande idag - skriva så mycket som möjligt på BK-rapporten, läsa på lite inför ledundersökningen imorgon (ska kolla på) och så vore det ju en bra idé att möta Sofie och träna lite på traktioner - när man drar isär ledytorna i exempelvis knät från varandra. Haha, låter riktigt hemsk, men jag lovar - det känns knappt! (fast det är klart, har man någon skada eller förslitning kan det göra lite ont)

 

Jag kollade förresten på Miami Inc här om dagen, och jag blir alltid så sjukt sugen på att tatuera mig när jag ser det.. Tror jag har listat ut vad jag vill tatuera, men inte vart jag vill ha den. Jag menar, det vore ju skönt att ha den på ett ställe där man kan dölja den om man vill, men samtidigt vill man ju att många ska kunna se den - det är ju dels därför man skaffar den! Hmm.. jaa, men en kolibri lär det bli iallafall.. Farmor sa alltid att hon skulle bli en kolibri när hon dog, så att hon kunde finnas kvar här i världen och vaka över oss som finns kvar.. Dessutom är de ju fina och tämligen häftiga! Fast det är klart, det är ju himla fint med text också!

Jaa, som ni märker - jag är inte helt klar i min tankebana än, men är helt klart sugen! =)

 

Nu ska jag nog ta och läsa lite i BK-boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0