Amtitiöslös, träningsnarkoman och SATC

Min ambitiöshet (är det verkligen ett ord?) har helt klart lagt av, iallafall när det gäller skolarbetet.. Efter det att jag skrev klart bakgrunden till äldrerapporten och en kort kort inledning till BK-rapporten la jag av helt.. Och eftersom vi inte ska ha basgrupp förrän om drygt en vecka, och vi inte har något som vi ska göra inför det tillfället sitter jag inte med nått sånt heller.. Däremot har jag iklätt mig rollen som träningsnarkoman, för att väga upp liksom! =)

 

Förra veckan tränade jag 6 av 7 dagar, denna vecka är jag, idag borträknat, tränat 3 av 4 dagar, med planerna på att antingen gå på spinning eller bodyattack senare idag..! =D =D Känns så grymt skönt att träna så mycket, I like it!

                             

 

Appropå dagens planer, efter lunch har jag och Sofie dejt inplanerat, vi ska kolla varandras leder, tjohoo! Sen bär det av ner mot stan eftersom Sofie vill kolla på jeans och väska (kanske blir det en väska eller nått annat kul till mig också, vem vet..). Vi har som sagt även tänkt träna, och därefter ska vi supa sussi, eller hur Sofie? =P Eller köpa sushi, om man ska ta det på icke-fylle-småländska, haha! Och sen ni, då blir det SATC-kväll med vin, SATC, kladdkaka och sushi med Sofie, Hanna och kanske nån mer, om nån får för sig att titta förbi! Ni är iallafall hjärligt välkomna hem till Fiffi!

 

 

Nu måste jag springa ut och ta hand om tvätten! Mors!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Oh yeah, what a night de ska bli!! ;) At fifflans!!

2009-02-27 @ 12:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0