Ambitiös brutta!

Shit, aldrig skulle man kunna tro att JAG skulle kunna vara så här ambitiös!?! Jag menar, jag har redan börjat med äldrerapporten (skrivit klart bakgrunden!!!) OCH så har jag börjat med BK:n (Basal Kroppskännedom, lite avslappningsövningar och sånt)..  Äldrerapporten ska inte vara inne förrän i MAJ(!!!) och BK-rapporten is due först i slutet av mars!! Tjohoo!! Fast det är klart, har ju inte gjort så värst mycket på basgruppsarbetet till på måndag.. =P Men men, är ju schemafri hela dagen imorrn, och går bara några timmar på fredag, så det hinns nog med det också! Eftersom jag bara får träffa N på helgerna har jag lovat mig själv att fixa undan allt plugg under veckodagarna så att helgerna är fria, smart va?

Jaja, vi får väl se hur länge det här håller i sig, ni får hålla tummarna för mig! (och kanske köra ett och annat pep-talk då och då)

 

Jaha, vad händer annars? Träningen håller fortfarande i sig, tränar varje vardag (samma grej där - har tänkt att jag ska kunna vara ledig på helgerna), och så har jag styrt upp mina matvanor lite bättre - beach -09, here I come! Det värsta är ju bara att man får så himla dåligt samvete om man hoppar över träningen nån dag, eller om man tar ett extra mellanmål, så den biten måste rådas bot på också.. Med andra ord - jag får sluta vara så hård mot mig själv, lagom är bäst!! =D

 

Min trasiga hårddisk kommer förhoppningsvis få service snart, mailade netonnet igår och förklarade läget - hoppas på att dom skickar en ny adapter så att den kan få ström igen! Vore så jäkla surt om dom var tvungna att formatera om den så att jag förlorade alla bilder och sån tjag har på den.. (återigen får ni hålla tummarna för mig!)

 

Nej, nu ska jag kika på Las Vegas, me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0