Nördigt?

Det här kanske är töntvarning på, men jag tycker faktiskt att sådana här listor är lite roliga..:


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att få åka pulka för första gången på flera år! =D


Vad gjorde du kl 08 imorse:
Vaknade!


Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste bloggar..

Det sista du sa högt: Gudars!


Det senaste någon sa till dig: "mm" (msn-konversation med Hanna)


Vad har du druckit idag: O'boy, kaffe och vatten


Vad var det senaste du åt: Knäckemacka


Vad var det senaste du köpte: Mjölk och fil


Vad är det för färg på din ytterdörr:
Ljusgrå


Vad är det för väder hos dig nu: Mulet, -10 grader och snööööö!


Godaste glassmaken: Choklad, alla gånger!!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, hoppet är ju, som alla vet, det sista som överger människan - så jag är väl så illa tvungen! ;P

 

Sover du tungt: Tyvärr inte, vaknar minst 5 ggr varje natt.


Drömmer du mardrömmar: Så gott som aldrig, kanske nån gång om året.. SKÖNT!


Trivs du med ditt jobb: Som student? Absolut, men det är till 98% tack vare alla underbara vänner det gett mig!


Favoritklädsel: Mjukisbyxor och nått linne, eller leggings och nån skjorta eller nått upptill


Favoritlåt just nu: Har så många, men samtidigt ingen speciell.. Men några förslag:

Ke$ha - Tik Tok

Black Eyed Peas - I gotta feeling

Corona - Baby baby (hahaha, BARA för att det är SG-dansen!! =D)

Mattiaz - Skandalen (blond och het, tack jag vet!!)

LMFAO - I'm in Miami bitch (bara därför att.. =P)

i övrigt är ju Lady Gaga bra på partyhits och Lars Winnerbäck är ju alltid Lars! =D



Vad ser du om du tittar till höger: Min balkongdörr med mina julgardiner hängande framför..


Vad gör dig glad just nu: Att det, från och med senast kl 13.00 imorgon har JULLOV - på RIKTIGT!!!!! =D

Vad ska du göra härnäst: Sätta igång med tentaplugget - sista rycket!


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Småtrött och relativt opepp på att börja plugga (varför tror ni att jag sitter HÄR), men ändå på bra humör..!


Favoritgodis: Röda gelegodisar!!


Kläder just nu: De perfekta pluggkläderna: mjukisbyxor och en stor collegetröja!


Sommarplaner: Jobba! Och åka på nån trevligt minisemester nånstans..! Förslag någon? Någon som vill göra mig sällskap? =D


Hur många kuddar sover du med: 2! En att vila huvudet på och en att krama! =D


Spelar du något instrument: I wish.. gitarr vore gutt att kunna spela, men har inte hittat någon med tålamod nog att försöka lära mig.. Eller var det jag som hade för dåligt tålamod..??


Morgon eller nattmänniska: Varken eller, haha! Eller var det både och?

Vad är viktigast för dig:


Är du kittlig: Ja, om jag inte anstränger mig för att inte vara det så.. =P


Snarkar du: Nej, då skulle jag ju inte kunna få en blund ögonen, så lättväckt som jag är!


Stjärntecken: Lejon!


Äckligaste insekten:
De där syrsorna i Thailand såg ju inte direkt smaskiga ut, men eftersom jag faktiskt inte vågade smaka på någon får jag lov att säga pass på den här frågan..


Längtar du mest efter just nu: Jullovet och min FAMILJ!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0