I'm back!

Har, som ni säkert märkt, tagit ett jullov under några dagar! Detta har inneburit nada bloggande, och bara nått enstaka facebookbesök, aaaah! =) Jag har haft det så lugnt och skönt här hemma att jag inte ens behövt anstränga mig för att låta bli, jag har helt enkelt hållit mig sysselsatt ändå..! =D

 

Årets julafton firades tillsammans med mor, far, bror och hans flickvän - en mycket trevlig kombination! ..och jag hade till och med skött mig såpass bra under året att jag fick några paket av tomten, det ni! =D

 

Nu blir det långpromenad med Lina för att gå bort en liten del av all julmat och -godis man tryck i sig under de här dagarna..

 

Beach -10, here I come! =D

 

PS. Bilder kommer snart..! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0