Rubrik!

I fredags var jag ledig, och därför passade jag på att spendera torsdagskvällen i goda vänners lag ute i en stuga, alldeles vid vänerns rand.. Ååh vad härlig den svenska sommaren kan vara! =)

 

Efter att vi vaknat och spenderat en härlig timme i solskenet drog jag och Lina oss in till staden igen, där jag stämt träff med min barndomsvän och tillika nybliven trebarnsmor! =D Det var jättekul att få träffa dom igen, men tyvärr kunde jag inte stanna länge eftersom jag var tvungen att pysa hem och göra mig iordning för middag på restaurang med några tjejer från jobbet.

 

Kvällen inleddes med lite förfest hos en av tjejerna, där flödade(?) både vin, cider och prat - kan man annat än gilla läget? Middagen på Roma var både god och skittrevlig (på ren svenska =P)!!

Tack för en toppenkväll tjejer!

 

Här kommer lite bilder från dagen/kvällen:

 

 

Jag med Lillbritta!

 

 

Det är allt fina barn hon har..! =D

 

 

Jag och sköna Jenny på Roma.

 

För övrigt längtar jag mest på att sommarjobbet ska vara över så att jag kan få vara ledig!

 

Då blir det häng i Spillan, wohoo!! =D =D =D 

Bara 4 dagar kvar nu!

 

PS. Hörde en skön  låt tidigare idag, kolla in den här:

 

(Ny pepplåt, Sofie? =D)

 

 

"When I say jump, you say how high
I ain't never seen nobody, how they get so high
Like a bird, like a plane, this party got me insane
This party got me insane, so jump jump jump jump"


Kommentarer
Postat av: Jenny

Javisst, Jenny Schallengruber var också på sa hon :) Men vi kan ju höras imorgon som sagt.



Haha ujuj det är alltid sista halvtimmen som är jobbigast ju! Fin bild på oss, jag ser bara liiite besvärad ut hahah.



Den där låten är skitbra !

2009-08-11 @ 23:05:35
URL: http://givenew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0