(S)vinflunsan?

Bra tajmat, Camilla, nu har du verkligen lyckats!

Hur dum får man vara om man går och blir förkyld INNAN nolle-p, va va?!? Och till råga på allt så har jag börjat känna mig en aning febrig - svininfluensa måntro?

Kul isåfall, då kommer jag lyckas smitta ner hela Linköping - måste ju liksom fortfarande gå ut i köket (som delas med 7 andra) och fixa mat o sånt.. Oundvikligt att dom blir smittade då..

Så vi får väl helt enkelt hoppas att det är en vanlig förkylning och att min feberkänsla bara kommer sig av att jag är trött eller hur? 

 

Hur som helst. Fulvinet har nu puttrat klart inne i min lilla dusch (så nu kan jag äntligen ta dess plats och få bort den här otäcka lukten so mförföljt mig sedan jag började brygga det, haha!) och imorgon ska det tydligen vara drickbart - vi får väl se!

 

Imorrn blir det heldagsfest i Vallaskogen, så pallra er dit vettja! Eller ännu hellre, till forte!'s disco som är vid C-huset på kvällen! =D

 

Nä, nu ska jag knapra en till halstablett och skölja ner med echinagard, trevlig kväll på er också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0