April april!

Såvitt jag vet blev jag faktiskt inte lurad igår, inte heller lurade jag någon! Så ja, inlägget jag skrev igår om att jag tränat med Sanna Kallur var faktiskt sant..! =D

 

Idag har det inte hänt så värst mycket, fick en trevlig förmiddag i sängen, hann precis börja plugga innan Hanna fick mig på vettigare tankar och vi gick ut på en promenad - 5 km i rydskogen blev det, var himla najs! TACK, det får vi göra om snart igen!!

 

Hade planer på att köra lite abs och pilates ikväll, men passen startar om 45 minuter och jag har precis käkat lunch (måltiderna förskjuts väldigt när man äter frukost först kl 12, haha!), så det går nog bort.. Så jag skulle tro att det blir att köra lite crosstrainer och kanske lite löpning och/eller styrka istället, funkar ju det med! =D

 

Men först måste jag nog vila lite och låta maten smälta..! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0