Äntligen är våren här!!

Har legat ute i solen under lunchen, var SÅÅÅÅÅÅÅ skönt!! =D Man blir liksom lycklig i hela kroppen!

Snart bär det av ner mot stan och ett medelgympa-pass med klassen, sista gruppträningen.. =/ Har faktiskt varit riktigt kul att gå på/hålla i, och dessutom är det ren lyx att faktiskt få träna på skoltid, så jag kommer nog sakna det lite grann.. Jaja, får väl träna desto mer på egen hand, haha!

 

Appropå att träna! Igår tränade jag brevid ingen mindre än Sanna Kallur!!! Gick in på omklädningsrummet på Nautilus, såg en tjej som jag tyckte jag kände igen, nickade lite, mumlade fram ett litet hej och gick till skåpet.. Under tiden försökte jag komma på vartifrån jag kände igen henne.. Hade vi varit på samma fest? Hade vi någon gemensam bekant..? PLING! Det var ju Sanna Kallur! ..eller..? Jag försökte, så diskret som möjligt, kasta blickar mot hennes håll för att se om jag verkligen trodde rätt. Och visst var det hon! Tyvärr, tyckte jag, blev hon klar några minuter innan mig, så lite besviken över att bara ha fått vistas i en sådan duktig idrottare i några minuter fortsatte jag byta om och gick sedan för att köra mitt vanliga pass. Och vem sitter där och trampar på cykeln precis framför mig om inte Kallur! =D I en halvtimme fick jag nöjet av att stirra in i hennes nacke, lyckan var gjord bättre än så blir det inte... Trodde jag..!

Efter en halvtimmes träning skildes våra vägar åt, men när jag tillslut gick in i omklädningsrummet för att byta om igen fick jag se henne igen! NAKEN!! Jag har sett Sanna Kallur naken! Haha! =) Jäkligt fit och snygg kropp måste jag säga, ville dock inte titta för mycket! (sorry killar)

 

Nej, nu är det bäst att hoppa i träningskläderna och gasa iväg neråt! Vi hörs nån annan gång!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan va häftig nu blev jag avis

2009-04-01 @ 19:52:58
URL: http://hannavejde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0